SMJEŠTAJ ZA UČESNIKE

Za sve učesnike Simposara obezbijedili smo mogućnost smještaja u vrhunskim hotelima sa 4 i 5 zvjezdica, u neposrednoj blizini mjesta održavanja. Smještaj uključuje doručak, kasni checkout i po potrebi organizovan transfer do lokacije događaja.

Za sve informacije i rezervacije, zainteresovani mogu poslati upit na: info@simposar.ba

 

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem
interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom
podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa
prilikom njihovog prenosa.
Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom
komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno.
WebPay servis i finansijske ustanove razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN),
koja je zaštićena od neautorizovanog pristupa.
Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom
Visa i Mastercard pravilima.
Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

 

Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka

Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su
ponuđeni na ovim stranicama.  Internet stranice mogu se koristiti za Vašu privatnu
upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema sljedećim uslovima i pravilima.

NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatk
e i pošalje narudžbu.
Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV.
Kupac dodatno ima mogućnost prikaza cijena u američkim dolarima te evrima.
Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u
Korpu.
Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

PLAĆANJE
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica:Mastercard,
Maestro ili Visa.

ISPORUKA
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom
preuzimanja kupac je dužan provjeritistanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod
dostavljaču (zaposlenom kompanije koja vrši dostavu). Trgovac se odriče svake odgovornosti u vezi
oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.

Monri – member of Payten
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac
ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se
poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih
troškova koji su vezani za isporuku.
Trgovac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava
online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde trgovac se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet)
radnih dana.
Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane trgovaca, trgovac više
nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi
daljnje manipulacije i isporuke robe.
Ako kupac umjesto dostave izabere opciju downloada proizvoda, trgovac se obavezuje poslati
obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu, na kojoj će se nalaziti linkovi za preuzimanje
(download) i uputstva. Nakon prijema elektronske pošte (obavijesti o preuzimanju) kupac može
odmah pristupiti preuzimanju proizvoda.

REKLAMACIJE
Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda
navedenom na www.simposar.ba

Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati
stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničke neispravnosti audio zapisa koji su pohranjeni na prenosniku zvuka trgovac preuzima
potpunu odgovornost. U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od
4 (četiri) radna dana. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz dostavnicu,
vratiti tehnički neispravan prenosnik zvuka nakon čega će trgovac u roku od 3(tri) radna dana poslati
kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. U slučaju gore navedenog, kupac nema pravo tražiti
povrat novca, već isključivo zamjenski proizvod.
Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača
(preduzeće koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti preuzimanje
zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku
poštu sa novom mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti preuzimanje koji je uzrokovan zbog tehničkih
problema na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavca koja će
ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane
kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.
U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod,a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već su
uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan
kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade.
Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira
što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.

Obavezujemo se pružati zaštitu ličnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne
podatke o kupcima / korisnicima koji su neophodni za ispunjenje naših obaveza; informišemo kupce o
načinu korištenja prikupljenih podataka, redovno dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi
njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni sa lista koje se
koriste za marketinške kampanje.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za
obavljanje posla. Svi naši zaposleni i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite
privatnosti.

 

Simposar nije samo sportski događaj, već jedinstveni prostor gdje se okupljaju legende, razmjenjuju vizije, otkrivaju nove perspektive i gdje sport postaje moćan alat za povezivanje ljudi, inspiraciju mladih i kreiranje budućnosti.

Simposar 2025. © Vedad Čolić Dizajn

Istražite

Kontaktirajte nas

Udruženje za promociju sporta
“SIMPOSAR” Sarajevo

ID BROJ: 4201824400008

Broj sudskog registra: 03-05-2-1687/12

Adžemovića broj 2, Sarajevo
+38762192971
info@simposar.ba

Društvene mreže